دانلود آهنگ جدید ندیم به نام کم آوردم با لینک مستقیم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام کم آوردم با لینک مستقیم + متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام کم آوردم با لینک مستقیم + متن آهنگ

ترانه و موزیک : مهدی بابادوست , تنظیم و میکس و مسترینگ : فربد فروغی

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

% دانلود آهنگ جدید ندیم به نام کم آوردم

 

متن آهنگ جدید ندیم به نام کم آوردم

بد آوردم خرابه حال من بی تو
من اینو تازه فهمیدم
نمیخوام هیشکیو جز تو
کم آوردم از این دوری منم خستم
تو هم حال ِ منو داری
آخه مگه من اینو خواستم

قسم میخورم بعد تو توو دلم کسی جاتو نمیگیره
تو هرنفسم واست دلواپسم نذار غصم بگیره
بخدا مثله ما کسی نیست که بتونه بمونه
ای کاش کسی که توی زندگیته قدر تورو بدونه

  ♫♫♫

من عادت به این دوری ندارم
دلم میخواد تو باشی اینجا کنارم
همه میگن که خوبه این جدایی
ولی کاری به این حرفا ندارم

قسم میخورم بعد تو توو دلم کسی جاتو نمیگیره
تو هرنفسم واست دلواپسم نذار غصم بگیره
بخدا مثله ما کسی نیست که بتونه بمونه
ای کاش کسی که توی زندگیته قدر تورو بدونه

دانلود باکس



بازدید : 2793 | تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 ساعت : 23:22 |
برچسب ها : ,

نویسنده :

دسته : ندیم , ,

نظرات()

نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: